Градска управа за органе града и грађанска стања
Иван Ђорђевић
Документи
- Информатор о раду градска управе за органе града и грађанска стања
- Списак лица овлашћених за одлучивање у управним стварима и лица овлашћених за вођење поступка или предузимање радњи у управном поступку
- Подаци о броју запослених и радно ангажованих лица у Градској управи за органе Града и грађанска стања
- Лице одређено за заштиту података о личности у Градској управи за органе Града и грађанска стања
Надлежности Градске управе за органе Града и грађанска стања:
Градска управа за органе Града и грађанска стања, образована је за обављање послова за потребе Скупштине Града, Градоначелника, Градског већа, послова грађанских стања и опште послове, послове радних односа и управљања људским ресурсима и послова из области информатичко-комуникационих послова.
У Сектору за органе Града обављају се стручни и административно-технички послови припремања, сазивања, одржавања и реализације седница Скупштине Града Ниша и Градског већа Града Ниша и њихових радних тела, стручни, нормативни, оперативни, организациони и административно – технички послови за потребе органа Града и радних тела Скупштине, Градоначелника и Градског већа, нормативно правна контрола нацрта општих аката и нормативни-правни послови из области организације и функционисања органа Града у вршењу локалне власти и остваривању локалне самоуправе.
За обављање међусобно сродних и повезаних послова из делокруга Сектора образују се унутрашње организационе јединице и то:
- Одсек за послове извршних органа Града
- Одсек за припрему и реализацију седница
- Одсек за нормативно правне послове и издавање „Службеног листа Града Ниша“
- Одсек за послове председника Скупштине Града.
Косово и Метохија:
- Подујево,
- Глоговац,
- Обилић,
- Липљан и Косово Поље;
- вођење бирачког списка за територију града Ниша и његово ажурирање;
- успостављање система е-управе и примене прописа којима је уређује информациони систем е- ЗУП и предузимање мера за укључивање органа Града у систем е-ЗУП;
- послови евиденције печата,
- канцеларијског пословања, послови пријемне канцеларије,
- писарнице, архиве и доставне службе;
- израда финансијског плана у процедури припреме буџета Града по функцијама из надлежности Управе и праћење реализације, законитог и наменског коришћења средстава;
- израда плана јавних набавки и учешће у спровођењу поступака јавних набавки из надлежности Управе,
- у сарадњи са надлежном градском управом.
Кабинет Градоначелника је унутрашња организациона јединица са посебним положајем у којој се обављају стручни, саветодавни, организациони и протоколарни послови који се односе на активности Градоначелника, послове припреме јавних манифестација од интереса за Град, израду извештаја о раду Градоначелника, израду и праћење примене инструкција и препорука органима, предузећима и установама, координацију послова са организационим облицима у Управи, послове кореспонденције и сарадње са државним органима, институцијама, регулаторним телима и јединицама локалне самоуправе; послове припреме састанака Градоначелника са домаћим и међународним субјектима; поступање по представкама странака, пријем грађана, стручно – оперативне послове сарадње Градоначелника са домаћим и страним делегацијама, удружењима, привредном комором, донаторима и другим субјектима и друге послове по налогу Градоначелника и начелника Управе који су од значаја за остваривање функције Градоначелника, Заменика Градоначелника и помоћника Градоначелника.
Управа обавља и друге послове у складу са законом и другим прописима.