Градска управа за органе града и грађанска стања

Адреса:
Николе Пашића 24; 18 000 Ниш
Телефон:
Е-пошта:

Марина Јанковић

Телефон:
Е-пошта:
вршилац дужности начелнице

Иван Ђорђевић

Телефон:
Е-пошта:
вршилац дужности заменика начелнице

Документи

Надлежности Градске управе за органе Града и грађанска стања:

Градска управа за органе Града и грађанска стања, образована је за обављање послова за потребе Скупштине Града, Градоначелника, Градског већа, послова грађанских стања и опште послове, послове радних односа и управљања људским ресурсима и послова из области информатичко-комуникационих послова.

У Сектору за органе Града обављају се стручни и административно-технички послови припремања, сазивања, одржавања и реализације седница Скупштине Града Ниша и Градског већа Града Ниша и њихових радних тела, стручни, нормативни, оперативни, организациони и административно – технички послови за потребе органа Града и радних тела Скупштине, Градоначелника и Градског већа, нормативно правна контрола нацрта општих аката и нормативни-правни послови из области организације и функционисања органа Града у вршењу локалне власти и остваривању локалне самоуправе.

За обављање међусобно сродних и повезаних послова из делокруга Сектора образују се унутрашње организационе јединице и то:

  • Одсек за послове извршних органа Града
  • Одсек за припрему и реализацију седница
  • Одсек за нормативно правне послове и издавање „Службеног листа Града Ниша“
  • Одсек за послове председника Скупштине Града.

 

Косово и Метохија:

  • Подујево,
  • Глоговац,
  • Обилић,
  • Липљан и Косово Поље;
  • вођење бирачког списка за територију града Ниша и његово ажурирање;
  • успостављање система е-управе и примене прописа којима је уређује информациони систем е- ЗУП и предузимање мера за укључивање органа Града у систем е-ЗУП;
  • послови евиденције печата,
  • канцеларијског пословања, послови пријемне канцеларије,
  • писарнице, архиве и доставне службе;
  • израда финансијског плана у процедури припреме буџета Града по функцијама из надлежности Управе и праћење реализације, законитог и наменског коришћења средстава;
  • израда плана јавних набавки и учешће у спровођењу поступака јавних набавки из надлежности Управе,
  • у сарадњи са надлежном градском управом.

Кабинет Градоначелника је унутрашња организациона јединица са посебним положајем у којој се обављају стручни, саветодавни, организациони и протоколарни  послови који се односе на активности Градоначелника, послове припреме јавних манифестација од интереса за Град, израду извештаја о раду Градоначелника, израду и праћење примене инструкција и препорука органима, предузећима и установама, координацију послова са организационим облицима у Управи, послове кореспонденције и сарадње  са државним органима, институцијама, регулаторним телима и јединицама локалне самоуправе; послове припреме састанака Градоначелника са домаћим и међународним субјектима; поступање по представкама странака, пријем грађана,  стручно – оперативне послове сарадње Градоначелника  са домаћим и страним делегацијама, удружењима, привредном комором, донаторима и другим субјектима и друге послове по налогу Градоначелника и начелника Управе који су од значаја за остваривање функције Градоначелника, Заменика Градоначелника и помоћника Градоначелника.

Управа обавља и друге послове у складу са законом и другим прописима.